od Dančic » 10. 7. 2012 11:53
třeba má CJ 250 je škrcená vačkou, ale na výfuku má také napsaný snížený výkon, takže envím.. ve výfuku jsem ale nenalezl nic nějak omezujícího, nějaké velké škrcení nebo tak něco.. takže počítám, že to mám jenom ve vačce... Jak to dělali u Yamahy nevím, ale ten motor je pokud vím vcelku podobný
Spíš bych trochu viděl rpoblém v tom, že vačka je počítám uložená kluzně v hlavě - teda za předpokladu, že je to stejně jako u Hondy CB/CJ (aspoň dle rozkresů to vypadá na velmi podobný systém - víko hlavy má v sobě zároveň nálitky - šálky kluzného uložení vačky) a tyto šálky nejsou vyndávací, jde to prostě jenom železo na hliník a ta původní vačka má vyběhané nějaké svoje drážky.
Chtěl bych se zeptat, jestli nehrozí nějaké přidření v těchto šálcích, když bych tam dal vačku z jiného motoru? Díky
Honda CB 750 F2 SOHC
Honda CJ 250 T