Jak jsem se na ten "test" těšil, tak to pro mě bylo trochu zklámání. Fota super, to žádná..., čekal jsem okopírovaný a zkrácený německý test, a to se vyplnilo, stejně tak porovnávat tyhle stroje s konečným verdiktem to by asi taky nešlo, ale zaměřit se jenom na technický údaje a ceny kitů je přece jenom málo, proto se nemusí dělat srovnávák...
Jednoznačně mě chyběly ty konktrétní a subjektivní pocity testovačů, který na tom jeli a o tom to testování asi trochu je. A když jsem si pak přečetl test novýho GSX-R 600 o pár stránek vpředu, tak tam to s těma pocitama jde
Jinak za mě parádní Thruxton a Guzzi
Úpravě Sportky jsem moc neporozuměl, ohlinsy super - to bych na svý taky jednou rád viděl (vzadu samo komplet
), pak německý ducatí guru staví za 8200 éček z café racera nějakýho dalšího sportclassica asi GT 1000
- nechápu...
vyšší řidítka, chromovaný ráfky (z GT 1000), když originál jsou parádní hlinikový, zrcátka normálně uložený na řídítkách, karbonový štítek a utlumený Zardy no nevím...
a lakování asi věc vkusu a názoru, ale to je jediná barva kterou bych já na sportku nechtěl... Ale zas na druhou stranu buďme rádi, že se takhle trochu zablesklo na lepší časy, na takovýhle test v českých moto periodikách nepamatuju, tak MOTOCYKLe dík!