Honda CB 550 K 1976

Diskuze o technických problémech pro začátečníky.

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod Standa H. » 20. 3. 2012 21:28

právě se jen ptám co a jak... dám tam to co mi poradíte... takže valvoline minerální 10W40....?
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod Dančic » 21. 3. 2012 22:12

dle mého názory to motoru neublíží, ale na druhou stranu - kdybych měl motor perfektně vyčištěný, tak bych tam dával něco lepšího.. zkrátka pro nějaké závodní účely se tak levný olej nejspíše extra nehodí.. sám s ním mám ale zatím velmi malé zkušenosti.. to je těžko
Honda CB 750 F2 SOHC
Honda CJ 250 T
Dančic
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1220
Registrován: 4. 2. 2010 20:45
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod Standa H. » 22. 4. 2012 13:10

Mám dotaz ohledně karburátorů a sytiče. Když vytáhnu sytič, tak se klapky sání otevřou. Když sytič zandám, tak se klapky sání závřou. Myslím, že by to mělo být obráceně. Nebo je to tak dobře? :?:
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod Dančic » 22. 4. 2012 13:16

ano, mělo by to být přesně naopak... sytič sytí -obohacuje směs - odebírá vzduch... možná jen opačně zaháknuté lanko nebo tak něco
Honda CB 750 F2 SOHC
Honda CJ 250 T
Dančic
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1220
Registrován: 4. 2. 2010 20:45
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod Standa H. » 22. 4. 2012 13:32

Ono to právě takhle bylo zapojený už když jsem motorku přivezl. Péro, co je na klapkách, tlačí aby byli zavřený. Je to asi nějaký celý přehozený...
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod Dančic » 22. 4. 2012 13:42

no.. to asi jo.. ony by měly tlačit, aby byly otevřené - lanko se vrací velmi lehce, samo nebo skoro samo
Honda CB 750 F2 SOHC
Honda CJ 250 T
Dančic
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1220
Registrován: 4. 2. 2010 20:45
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod marcoH6 » 8. 5. 2012 22:05

Ahoj lidi, asi jsem zblbnul a ač absolutně bez mechanickýćh zkušeností (nepočítám-li Simsona před cca 25 lety), koupil jsem si nepojízdnou CB 550 four K3 a teď se budu snažit udělat z ní nejen pojízdnou, ale taky pěknou. Takže spoléhám na fórum jako studnici vědomostí. ;) Úplně levej snad nejsem, ruce mě živí, tak doufám, že mi budete držet palce.
marcoH6
 
Příspěvky: 4
Registrován: 17. 12. 2010 12:00

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod Standa H. » 8. 5. 2012 22:29

Gratuluju k dobře uloženým penězům. Jinak motorka není složitá. Já sice potřeboval nakopnout ale teď už bych tomu měl trochu rozumět. Základ je sehnat si uživatelskou příručku a trochu si počíst. Samozřejmě taky záleží na stavu stroje.
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod marcoH6 » 8. 5. 2012 22:39

Ahoj, takže o rady se můžu obracet na tebe? :?: Neboj, nejdřív se vždycky pokusím vymyslet to sám. :D motorka je ve stavu nepojízdném a orezlém, takže nejdříve se pokusím vyčistit karburátory a natočit to. Prošlápnout jde, tak uvidíme. Zdá se být kompletní, ale bude to chtít asihodně novýho chromu a lakování. Rád bych ji zprovoznil a maličko se povozil toto léto a přes zimu jí rozházet po garáži, opískovat rám atd. Prostě se pokusit o renovaci, na přestavbu to nebude, přihlašovat budu na veteránské, mimo jiné i proto, že je v původním stavu a je mi líto ji ořezat.
marcoH6
 
Příspěvky: 4
Registrován: 17. 12. 2010 12:00

Re: Honda CB 550 K 1976

Příspěvekod simbijoint » 8. 5. 2012 23:21

marcoH6 píše:Ahoj, takže o rady se můžu obracet na tebe? :?: Neboj, nejdřív se vždycky pokusím vymyslet to sám. :D motorka je ve stavu nepojízdném a orezlém, takže nejdříve se pokusím vyčistit karburátory a natočit to. Prošlápnout jde, tak uvidíme. Zdá se být kompletní, ale bude to chtít asihodně novýho chromu a lakování. Rád bych ji zprovoznil a maličko se povozil toto léto a přes zimu jí rozházet po garáži, opískovat rám atd. Prostě se pokusit o renovaci, na přestavbu to nebude, přihlašovat budu na veteránské, mimo jiné i proto, že je v původním stavu a je mi líto ji ořezat.

Když se chces pokusit o renovaci tak jsi na spatnem foru...
simbijoint
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1050
Registrován: 1. 3. 2010 21:47
Bydliště: Černý Důl

PředchozíDalší

Zpět na technických problémech pro začátečníky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron