Zdar,
hrozně se trápim s karburací na XS 400, tak jsem si tak myslel, jestli by mi někdo neporadil, nebo nepřiložil ruku k dílu, nebo něco.
Situace stage 1:
Pravej válec nespolupracuje dobře (motor asi OK, dělanej výbrus, zalapovaný sámodomo ventily a sedla, zapalování zapaluje na ryskách rotoru asi jak má - nemám strobo, ale žárovkou fajn). Studenej chytne, zahřátim začne vynechávat, vypadá, že nemá dost paliva, nebo saje falešnej vzduch. Po nějakejch pokusech o nastavení a utěsnění jsem to svěřil do servisu, že na to maj kluci asi lepčí vyjbavu a poštelujou to líp, než já stylem pokus-vomyl. Výsledek = ty volové mi zalomili šroub volnoběžný směsi v těle karbu
.. A eště mi stahli vo prachy za práci
(servis ve Zdibech-ponca. Asi měl nějakej brigádník blbej den, nebo co a nebo jsou to leváci).
Situace stage 2:
koupil sem stejnej typ karbu (mimochodem je to teda známej MIKUNI BS 34), dokonce mi překvapilo, že to má stejný osazení střev.. Sestavil sem je teda, povyměňoval střeva, nastavil plováky (no nevim, jestli suprpřesně, ale aspoň stejně na vobou karbech stylem průhledná hadice z komory ven, synchro vod voka klapky proti žárovce, tovární nastavení bohatosti volnoběžný směsi a... Nechce chytit. Bez sytiče lapne po chvíli dupání na kick s pošroubovanym šroubem volnoběžnejch toček (chytře jsem vymontoval startér sámo, že budu větší boss!
), vrazim-li tam sytič, okamžitě zdechne. Když to nechám bejt, stejně mi přijde, že pravej hrnek má málo paliva. Svíce jsou dost světlý a to sem to ani neprojížděl. Po přidání plynu se sice vrací, ale trochu neochotně k volnoběhu. Falešnej vzduch, pokud možno soudit už nebere, nebo nevim kudy. Prostřik rychlym startem vokolo nijak dramaticky otáčky nezvyšuje. Tak sakra co mám eště zkusit?
Konfigurace:
Hlavní tryska: 137.5
Pilot Jet: 42.5
Pilot Air Jet: 170
Jehla na třetim vroubku.
Benálu v plovákovce je po okraj příruby karbu.
P.s.: motorka kdysi jezdila s touhle konfigurací.. je to XS 400/77-8, takže asi "Déčko" s tou nevomezenou neněmeckou vačkou...
Dík za případný postřehy