Tak sláva, konečně jsem dorazil domů a šroubek byl úspěšně vyloven. Nakonec byl na takovém místě, že bych si nejradši vylískal... zapadl tak blbě za pružinu ventilu, že jsem si ho vůbec nevšiml a už jsem vymýšlel nejhorší scenérie, že je někde dole v motoru, takže stejně celkem štěstí
Ale bohužel mám teď jiný problém... Po složení pěkně šlapala, čistý volnoběh a pěkně padala z otáček. Po pár projížďkách ale začala blbnout. Zůstává viset v otáčkách a prakticky se nedá udržet rozumný volnoběh, který zůstane strašně vysoko, nebo to zdechne. Přijde mi, že čím víc se to ohřeje, tím je to horší.
Dneska jsem rozdělal karbecy rozebral, vyčistil a nastavil, chvíli docela jela, dal se udržel i volnoběh, ale jakmile se ohřála, zase to bylo čím dál horší. Myslel jsem že to přisává vzduch, ale vůbec nevím kde... Trošku divné mi přišly nové příruby sání, které se mi nezdály úplně rovné a dělaly jakoby kolébku, když jsem je přiložil na válec, zkoušel jsem pod ně dávat dvoje těsnění na sebe, ale pořád stejné.
Další poznatek je, že když za běhu motoru sundám ucpávku z trubičky podtlaku levého válce na přírubě, tak se nic nestane, ale když ji sundám z pravého, tak za chvíli zdechne pokud nepřidávám plyn.
Jinak mám nové vzduchové filtry, nové příruby, nové těsnění, vše jsem se snažil důkladně stáhnou objímkama. Taky jsem zkoušel dělat synchon karbců, ale je to skoro nemožné nastavit, protože motor se neudrží v stabilních otáčkách... nastavil jsem to tedy jen od oka když jsem je měl dole. Bohatost jsem zkoušel nastavovat jak podle manuálu, tak i různě jinak.
Je mi jasné, že už se to asi mnohokrát řešilo, ale už si fakt nevím rady. Všude je napsané poladit bohatost, vyčistit karbce a udělat synchron.
Jinak ještě mě překvapilo, že někdy, dokonce i za tepla, se po startu začoudí z výfuku, ale přikládám to čísnkému těsnění pod hlavou, které by potřebovalo ještě znovu dotáhnou.