kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Diskuze o technických problémech pro začátečníky.

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod JirkaJ » 2. 7. 2014 09:58

stahovák na rotor alternátoru a hodně trpělivosti při skládání napínáku a spojování řetězu ... tedy jeslti má tvoje motorka už jednořadý řetěz
a nezapomeň odpojit baterku než sundáš přední dekl, jinak je hodně velká šance, že si odpálíš diodovou desku

Obrázek
Alternator rotor removal tool. Will fit all BMW airhead twins from 1969-1995. Puller is machined from a 80 to 90mm
hardened 8.8 metric bolt. the BMW factory tool is made from the same grade bolt. Rotor removal instructions included. I
can also make a slightly longer one that does the same thing on /2's Includes rotor removal instructions.
JirkaJ
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 792
Registrován: 2. 10. 2011 18:06
Bydliště: Praha

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod Anakin » 2. 7. 2014 10:09

ano ma jednořady řetěz,ty jo s tou baterkou to mě nenapadlo,ten kryt jsme měli dole už v bazaru před koupí.
Anakin
 
Příspěvky: 53
Registrován: 21. 2. 2014 14:08

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod tom ltr » 2. 7. 2014 10:44

Jak píše Jirka jenom ten šroub na altík. Jestli necháš starý řetězový kolo tak už nic.. Jinak ještě stahovák na kolo a před kolem je ještě ložisko a gufero..to bych taky vyměnil. Dělat to na motorce je trochu opruz.
tom ltr
 
Příspěvky: 1507
Registrován: 8. 3. 2010 10:39
Bydliště: Nymburk

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod Anakin » 2. 7. 2014 15:20

jo jo jasně,uvidim jak natom bude to ložisko kdyžtak bych měnil i to,jinak jsem docela zmatenej s tou baterkou,že musi byt odpojena než oddělam kryt alternatoru,jestli jsem dobře pochopil..
Anakin
 
Příspěvky: 53
Registrován: 21. 2. 2014 14:08

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod JirkaJ » 2. 7. 2014 15:25

ta diodové deska má nekrytý + pól stále připojený na baterku (i když je vypnutý klíček) ... a když to tím hliníkovým deklem správně zkratuješ, tak jí odpálíš - nic víc, nic míň :mrgreen:

Obrázek
JirkaJ
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 792
Registrován: 2. 10. 2011 18:06
Bydliště: Praha

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod Anakin » 2. 7. 2014 16:44

Ty jo no snad se mi to nepodařilo,ikdyž poslední dobou mam takove štěstí,že bych se tomu ani nedivl.:-D
Anakin
 
Příspěvky: 53
Registrován: 21. 2. 2014 14:08

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod dodo555 » 2. 7. 2014 20:03

po kolko km treba nemit rozvodovu retaz? ja mam cca 50.000 km
1991 BMW R100 RT
dodo555
 
Příspěvky: 30
Registrován: 13. 3. 2014 19:49
Bydliště: Bratislava, SR

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod JirkaJ » 2. 7. 2014 21:32

Rachatí?
JirkaJ
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 792
Registrován: 2. 10. 2011 18:06
Bydliště: Praha

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod dodo555 » 2. 7. 2014 21:50

myslim, ze zatial nie je pocut
1991 BMW R100 RT
dodo555
 
Příspěvky: 30
Registrován: 13. 3. 2014 19:49
Bydliště: Bratislava, SR

Re: kde sehnat origo.ND,,BMW r65

Příspěvekod Anakin » 3. 7. 2014 15:55

dnes jsem jel protahnout na delši trasu R 65 a zjistil jsem,že asi od 2500-3100 ot/m motorka dosti vibruje a to při každem kvaltu,pak po těch 3100ot/m se uklidní a jede dase řict hladce,take jsem zjistil,že ventily u praveho valece cvakjí víc jak u leveho.Jo a taky přestal rachtat rozvodak,asi se napnul po delší jízdě.otačky u volnoběhu celkem kolisají,při zahřatí po nastartovaní se drží na 1000 ot/m,,ale po navratu z projiždky byly na 1500-1600ot/m..
Anakin
 
Příspěvky: 53
Registrován: 21. 2. 2014 14:08

PředchozíDalší

Zpět na technických problémech pro začátečníky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník