Sice vlastně vůbec neodpovím na tvou otázku, ale silniční motorka je na silnici a terénní je do terénu...
Ale, našel jsem sympatický univerzál... já, jakožto dlouholetý odpůrce veškerých "kejvaček" jsem si na mimosilniční užití oblíbil ČZ Sport z šedesátých let.. ta motorka není na žádném povrchu vyložené dobrá, je slabá, hodně nedokonalá a už ve své době zastaralá, atp... ale vlastně je to momentálně jediný stroj, na kterém mě jen tak ledabyle napadne, že odbočím třeba na polňačku, jenom kvůli tomu, že nevím kde ta cesta končí a chcu to zjistit...
Ten stroj má navíc několik výhod (sice i řadu nevýhod, ale některé se dají odstranit...) - zaprvé: když odletí šutr a střelí mi někde do motorky.. tak je mi to fakt uplně šumák... ale halvně zadruhé: když potkám na sportce nějké hřibaře v lese, tak se u nich projevuje reakce "jéé! tu jsem taky kdysi míval!" namísto "zase nějaký za*raný endurista, akorát kravál tu dělá, hajzl jeden!"
A vlastně objektivně řečeno.. ta motorka je mimo cestu lepší, než na ní.. na asfaltu je to docela kopyto, které při nájezdu do vracáku váží pocitově o 50kg víc.. ale do lesa... jsel jsem na tom dvakrát Enduro Cup v Náměšti nad Oslavou a taky letošní Stopu zlínské šestidenní.. a až na ty děsně malé zdvihy (které však u jakékoli cestovní motorky nebudou o moc větší) to vlastně vůbec není špatná zábava