fandaism píše:Však já si ty rady beru k srdci, jenom uvažuju nahlas . Jo taky jsem hledal ještě nějaké GS, ale taky jich je po málu. Právě by mě zajímalo, za kolik +- tak kupujete ty stroje v dnešní době...
Dančic píše:Nevím, jestli máme doma takovou smůlu, nebo jestli je to tím, že na těch motorkách vždycky hodláme docela aktivně jezdit... ale nejlevnější repase Hondy ze 70. let vyšla na asi 15 tis. (motorka ve velmi dobrém stavu, vskutku šťastná koupě) a nejdražší přes 60 tis... no a teď chystáme jednu, která tuto částku ve finále určitě a možná docela výrazně překročí... Jsou to ceny pouze za nové a použité díly + barvy, laky atp... Jinak si všecko děláme sami, včetně lakovaček... Pokud bych repasi mé CB750 chtěl svěřit "odbornému servisu", pak bych musel připočítat desítky tisíc nahoru...
Pokud chce člověk sednout a ujet za den s klidem 400 km bez toho, aby se v tom musel šťourat, pak to stojí peníze... nebo ne, ale to musí mít člověk docela velké štěstí. A to nepoužíváme žádné "performance parts", jakože bychom kupovali na Fourky nové Keihiny CR, Akronty ráfky nebo tak něco. Jendá se o repase ušlých sériovek do sériového stavu.
rez píše:fandaism píše:Však já si ty rady beru k srdci, jenom uvažuju nahlas . Jo taky jsem hledal ještě nějaké GS, ale taky jich je po málu. Právě by mě zajímalo, za kolik +- tak kupujete ty stroje v dnešní době...
...tož třebas totok by mě zajímalo (zháněl sem GPZ motor, ale už je doma ), poslal mi to kamoš o wékendu https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 188738020/
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků